Deszczyk pada kap, kap, kap...

W tym tygodniu maluszki rozmawiały o deszczowej pogodzie. Segregowaliśmy krople wg wielkości. Bawiliśmy się do piosenki "Deszczyk". Skakaliśmy przez kałuże, poznaliśmy instrumenty muzyczne i zamieniliśmy się w deszczową orkiestrę. Dzieciom bardzo spodobało się doświadczenie, podczas którego powstały atramentowe krople deszczu.

Akcja "Szkoła pamięta"

Już po raz czwarty MEiN zorganizowało akcję "Szkoła pamięta". W tym roku wzięło w niej udział ponad 11 tys. szkół, przedszkoli i placówek oświatach z całego kraju. W akcję zaangażowało się ponad 1 mln 700 tys. uczniów oraz 156 tys. nauczycieli, w tym nasze przedszkole. 

Poznajemy otoczenie w którym mieszkamy

W tym tygodniu dzieci z grupy 2 poznają pomieszczenia w domu oraz urządzenia elektryczne które są wokół nas. Dzieci dopasowały urządzenia do odpowiednich pomieszczeń i wiedza ze ułatwiają one  pracę i umilają czas dorosłym i dzieciom.

Konkurs plastyczny dla dzieci na projekt bożonarodzeniowej kartki

Prezydent Miasta Kołobrzeg Anna Mieczkowska ogłasza konkurs plastyczny dla dzieci na projekt bożonarodzeniowej kartki.

IX Międzyprzedszkolny Logopedyczno - Plastyczny Konkurs "Jesienne Głoski"

Rozstrzygnięto i podsumowano IX Międzyprzedszkolny Logopedyczno - Plastyczny Konkurs "Jesienne Głoski". Do konkursu zgłosiło się 27 uczestników z kołobrzeskich przedszkoli.

Zabawy Halloweenowe

Zabawy Halloweenowe w grupie IV - zapraszamy do galerii foto.

Kasztanowe ludziki

Kasztanowe ludziki to chyba najstarsza i najbardziej popularna jesienna zabawa, która sprawiła dzieciom z grupy IV mnóstwo radości. Tworzyliśmy nie tylko ludziki, ale i zwierzątka oraz stworki przy pomocy drewnianych patyczków. Sami zobaczcie.

Dzień dyni u Maluszków

Dziś w naszym przedszkolu dominował kolor pomarańczowy. Podzieleni na grupy robiliśmy pracę plastyczną. Na sali rehabilitacyjnej odbyły się dyniowe zawody. A na obiad pyszny krem z dyni.

Dyniowe ciasto

Dzień 26.10.2022 w grupie IV postanowiliśmy osłodzić sobie CIASTEM DYNIOWYM własnego wypieku. Dzieci uważnie słuchały analizowanego przepisu, podawały przeznaczenie produktów spożywczych oraz podczas pracy w grupie potrafiły wg. kolejności dodać poszczególne składniki.